Pages

Wednesday, June 2, 2010

bosan tahap gaban

mengantuknya...
hari nie masuk ofis xda benda nak buat..asik layan facebook je bosan jugak..nak borak-borak dengan kakak-kakak kat ofis nie semua macam busy je..xtau lh busy buat keje ke atau busy buat benda lain..heheheh
masing-masing kusyuk je layan internet.asik pandang pc je..huhuhu..lantak dia orang lah..janji happy dah..
aku pulak xtau nak buat apa..bosan gile..kalau hari-hari macam nie mahu jadi xsiuman aku dibuatnya..nak mesej dengan pakwe xtau dah bangun ke belum...aduh bosan nya...
nak layan facebook sampai xterlayan dah..semua game aku dah main..sampai naik bosan dah aku tengok game tu..sabar je lh...
tapi hari nie aku bawak novel datang ofis.tajuk nya Maafkan Ku Sayang....jap-jap lagi boleh lah baca novel tu..nak baca sekarang line xclear coz nya bos ada lagi..kalau dia dah keluar boleh lah baca..xpun boleh aku tidur..hehehehhe..bos cepat lah keluar...(melampau betul staf) hehehehheh...
hari nie xda mood lah..xtau nape..bosan tahap gaban dah nie..nak kata xcukup tidur rasanya semalam awal dah aku tidur..nak kata sakit sihat je nie..apa yang xkena dengan diri aku nie pun xtau lah..huhuhu..xsuka lah perasaan macam nie...
maybe aku rindu sanagat-sangat pada dia kot (azahar)..huhuhu..dia rindu aku x ek????


bos dah nak kuar..yahooooooo...boleh lah aku baca novel jap..ehehheheheh..pergilah lama -lama cikit bos..ehheheh..aku suka...hahhahahahahaha...

No comments:

Post a Comment